zondag 19 december 2021

Klein huiselijk leed (vervolg)

In de podcast 'Teun en Gijs vertellen alles' wordt bij aanvang wekelijks het klein huiselijk leed van de heren besproken. Dit weekend stond bij ons in het teken van klein huiselijk leed, eigenlijk best wel groot. 

Ik heb gister uit de doeken gedaan wat we aan het tobben waren met de afvoer. Hoewel ik blij was dat het riool weer doorgankelijk was, kon ik me níet over de schandalig hoge rekening heen zetten. Ik vond het zó schandalig veel geld en het voelde zó onrechtvaardig, ik lag me zó boos te maken, dat ik er gewoon niet van slapen kon. 
Het bedrag van ruim 1000 euro werd in mijn hoofd steeds groter: anderhalf retour ticket naar Costa Rica, een antiek kabinet, twee sterrendiners bij de Librije, een jaar kleedgeld, een ijskast of een wasmachine

Ik schreef een boze mail om bezwaar aan te tekenen, maar werd al wantrouwend toen ik op de factuur zag dat Marcel bij aanvang en afsluiting van de werkzaamheden had moeten tekenen; in de kleine lettertjes stonden allerlei termen waarmee ze zich tegen latere bezwaren indekten.
Toen ik de mail wilde versturen zag ik dat het een no-reply adres was en toen ik ze Googelde zag ik........

........dit soort reviews en wist ik dat we ordinair zijn opgelicht!!!
Als genoegdoening schreef ik óók een verontwaardigde, vernietigende review.

Blijft nog onduidelijk hóe dat heeft kunnen gebeuren. Marcel kreeg van onze eigen installateur (die we gister eerst belden maar die geen riolen bleken te doen) het advies om een bepaald bedrijf in Bodegraven te bellen.

Hij is via Google op mysterieuze wijze doorgelinkt naar de site met deze vertrouwenwekkende meneer en zo is het misgegaan.

Vette pech!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten